Queixes, suggeriments i propostes

La ciutadania té dret a formular queixes, suggeriments i propostes d'actuació o millora amb relació al funcionament dels serveis públics (per exemple sobre l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, etc.)

Quin cost té:

Sense cost

Quan es dóna resposta:

El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona

Canals de tramitació:

Oficina d'atenció al ciutadà

Carrer Església s/n - 08259 Fonollosa - Barcelona
Telèfon: 938 366 005
Fax: 938 366 106
Adreça electrònica: fonollosa@fonollosa.cat
Horari:  
Dilluns a divendres, de les 9:00 a les 14:00 h. Dijous, de les 16:00 a les 19:30 h. [Durant els mesos d'estiu, juliol i agost, per les tardes romandrà tancat]
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 29.09.2022 | 12:32