POSEM EN MARXA LA COMUNITAT ENERGÈTICA DE FONOLLOSA!
L’Ajuntament de Fonollosa fa un pas endavant en la transició energètica i obre el procés de participació per formar part de la nova Comunitat Energètica de Fonollosa.
📅 Dijous 25 de juny de 2026
🕖 A les 7 de la tarda
📍 Sala de plens de l'Ajuntament de Fonollosa
Durant la sessió informativa explicarem el funcionament de la comunitat energètica, els beneficis de participar-hi i el procediment per presentar la sol·licitud de participació. També es resoldran tots els dubtes que puguin sorgir.
📢 A partir d’aquesta convocatòria s’obrirà un període de 15 dies hàbils perquè totes les persones interessades puguin presentar la seva sol·licitud.
🏡 Poden formar part de la comunitat energètica les persones que resideixin dins d’un radi màxim de 5 km de la instal·lació fotovoltaica situada a la Fàbrica de Fonollosa.
💡 Si esteu interessats a participar-hi, us recomanem portar una factura recent de la llum. Així us podrem assessorar de manera personalitzada i ajudar-vos a determinar quina participació a la comunitat energètica s’adapta millor al vostre consum per obtenir el màxim estalvi i eficiència.
📄 Podeu consultar el plànol de la zona, les bases de participació i totes les condicions AQUÍ [+]
Fem la transició energètica entre tots i totes!