POSEM EN MARXA LA COMUNITAT ENERGÈTICA DE FONOLLOSA!

Dimarts, 23 de juny de 2026

L’Ajuntament de Fonollosa fa un pas endavant en la transició energètica i obre el procés de participació per formar part de la nova Comunitat Energètica de Fonollosa.

📅 Dijous 25 de juny de 2026
🕖 A les 7 de la tarda
📍 Sala de plens de l'Ajuntament de Fonollosa

Durant la sessió informativa explicarem el funcionament de la comunitat energètica, els beneficis de participar-hi i el procediment per presentar la sol·licitud de participació. També es resoldran tots els dubtes que puguin sorgir.

📢 A partir d’aquesta convocatòria s’obrirà un període de 15 dies hàbils perquè totes les persones interessades puguin presentar la seva sol·licitud.

🏡 Poden formar part de la comunitat energètica les persones que resideixin dins d’un radi màxim de 5 km de la instal·lació fotovoltaica situada a la Fàbrica de Fonollosa.

💡 Si esteu interessats a participar-hi, us recomanem portar una factura recent de la llum. Així us podrem assessorar de manera personalitzada i ajudar-vos a determinar quina participació a la comunitat energètica s’adapta millor al vostre consum per obtenir el màxim estalvi i eficiència.

📄 Podeu consultar el plànol de la zona, les bases de participació i totes les condicions AQUÍ [+]
 

Fem la transició energètica entre tots i totes!
 

Darrera actualització: 23.06.2026 | 13:54