Atenció ciutadana general

Atendre, informar i assessorar la ciutadania per gestionar i facilitar el desenvolupament de les diferents relacions entre ciutadania i Ajuntament.

Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació a la ciutadania i empreses que requereixin realitzar tràmits o altres actuacions.

Línies de servei:

  • Informació general
  • Tramitació

Persones destinatàries:

Tots els ciutadans 

Cost per l'usuari:

Gratuït

Equip tècnic:

No hi ha equip tècnic. S'atén el ciutadà i després si és necessari es deriva cap a serveis tècnics més especialitzats.

Àrea responsable:

Àrea de Gestió de Recursos i Governació

Unitat responsable:

Administració i Governació

Unitats implicades:

Totes les unitats depenen d'atenció ciutadana

És un servei obligatori:

No

Com sol·licitar-ho:

S'atén els ciutadans per diferents vies:

-Presencialment: Oficines d'Atenció al Ciutadà (C/ Església s/n-08259 - Fonollosa)

-Per telèfon: 93.836.60.05

-Per correu electrònic: fonollosa@diba.cat

-Per registre de queixes i suggeriments (E-tram) que es es pot trobar a la pàgina web www.fonollosa.cat

-Per notificacions electròniques: Programa E-Notum

Adreça:

Oficina d'Atenció Ciutadana. C/ Església s/n - 08259 - Fonollosa

Darrera actualització: 18.01.2019 | 16:52