TALLER DE PRIMERS AUXILIS I ÚS DELS DESFIBRIL·LADORS

Divendres, 26 de juny de 2026

Organitza: Ajuntament de Fonollosa

Inscripcions al telèfon l'ajuntament, 938366005, fins el dia 24 de juny (Aforament limitat a 15 persones).

Fonollosa es un municipi dels anomenats cardioprotegits donat que disposem de sis desfibril·ladors DEA distribuïts en diferents zones del municipi: un a les antigues escoles de Camps, un al recinte de la piscina i un altre al consultori de Canet de Fals, un al consultori de Fals i i dos a Fonollosa, al consultori i a la pista poliesportiva. 

Els DEA són dispositius que poden revertir una aturada cardiorespiratòria ocasionada per problemes cardíacs o altres causes.

La intervenció immediata és essencial per a salvar una vida i, per això, és crucial tenir un ràpid accés a un DEA i tenir un mínim coneixement de les tècniques bàsiques i com actuar davant d'una situació d'emergència que pot succeir a  qualsevol persona del nostre entorn i en qualsevol moment.

Per aquest motiu l'ajuntament de Fonollosa organitzem cada any un taller de formació destinat a la població en general de “primers auxilis i ús del DEA”.

Darrera actualització: 12.06.2026 | 15:46