Serveis

Què és un catàleg de serveis?

El catàleg de serveis és el document que recull informació sobre les diferents prestacions que ofereix l'Ajuntament als seus veïns i veïnes. Recull els compromisos que presta per garantir el bon nivell del servei i la qualitat d'aquest. Així mateix, per poder obtenir informació i/o fer suggeriments. És per tan, un instrument molt important perquè tota persona conegui els serveis que ha de rebre i pugui participar de la seva millora.

Compromisos amb la ciutadania

Un element destacat del Catàleg de Serveis és el compromís que es genera per part de l’Ajuntament vers els diferents serveis que gestiona:

1) Establir els canals de participació suficients per millorar els serveis que es presten i també un apartat específic de participació ciutadana on al llarg de cada exercici es poden obrir diferents processos de participació.

2) Establir un període de resposta al ciutadà inferior a 15 dies en la cessió d’espais municipals.

3) Establir un període de resposta i arranjament inferior  en el menor termini possible.

4) Donar resposta a les consultes, queixes, informacions o suggeriments en el menor termini possible.

5) Establir un període de resposta en les llicències urbanístiques de màxim 3 mesos.

6) Mantenir una mitjana de temps d’espera en qualsevol equipament municipal amb atenció personal inferior a 20 minuts. Actualment caldrà demanar cita prèvia.

 
  • fonollosaturisme Informació i promoció turística

    Servei que s'encarrega d'oferir informació, atenció i promoció turística de poble o ciutat.

  • Instal·lacions esportives

    Servei que s'encarrega de promocionar l'esport entre la ciutadania i les associacions municipals mitjançant l'organització d'activitats esportives i campanyes de difusió així com d'una oferta de diversos equipaments esportius.

  • Oficina Mòbil Consum OMIC

    El Servei de l'oficina Provincial d'informació al Consumidor (OPIC) està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets. Formen el servei de l'OPIC: la Bústia del Consumidor que amb l'ajuntament de fonollosa recull diàriament les consultes dels ciutadans .

  • Operadors de telefonia, internet i fibra òptica.

    Actualment gairebé totes les companyies existents al mercat tenen en major o menor mesura cobertura al nostre territori, tant en telefonia com en internet.

    N'hi ha tres en concret, però, que són les que tenen una oferta i cobertura més àmplia al municipi.

  • Fira del Menestral Organització i Promoció de fires

    Fira d'artesania, amb diferents activitats per tots els públics. Exposició de tractors i estris d'època, tómbola menestral, passejada amb rucs, demostració de fabricació de cordes, ludomenestral, i l'habitual competició de tall de troncs.

  • Nit Viva Organització i promoció de Festes populars

    Servei que s'encarrega de promocionar i organitzar el conjunt de festes tradicionals que tenen lloc al municipi.

  • Piscines municipals Piscina municipal

    Ubicades al carrer Lluís Sentís s/n de Canet de Fals, les instal·lacions de la piscina municipal de Fonollosa inclouen camp de futbol, pista de tennis, vòlei platja i pista de petanca.

    L'horari d'apertura de la piscina és de 11 del matí a 8 del vespre.

  • Prevenció d'incendis

    Prevenció d'Incendis de l'Ajuntament juntament amb l'ADF Amics del Bosc, que engloba els municipis de Rajadell, Fonollosa, Aguilar de Segarra i Sant Mateu de Bages, treballen conjuntament sota la direcció de Medi Natural de la Generalitat.

    L'Ajuntament disposa d'un PAM (Pla d'Actuació Municipal) en cas d'incendi forestal i també d'un Pla de Prevenció d'Incendis Forestals al nucli de Canet de Fals - Fonollosa.

  • Protecció civil

    L'Ajuntament de Fonollosa juntament amb l'assistència de la Diputació de Barcelona ha redactat el document de Protecció Civil Municipal en l'àmbit del municipi que inclou tots els riscos que poden afectar:

    -Riscos de nevades

    -Riscos d'incendis forestals

  • Protecció de la salut

    Servei que s'encarrega de realitzar tot un seguit d'actuacions orientades a la millora en la seguretat i la protecció dels ciutadans.

  • Recollida de residus

    Servei que s'encarrega de recollir diferenciadament les fraccions dels residus municipals de les 25 àrees de recollida selectivada distribuïdes en  els quatre nuclis (Fonollosa, Camps, Canet de Fals i Fals).

    A part  de les àrees de recollida, Fonollosa també disposa de cinc punts on es pot abocar les restes de poda.

  • Baner informatiu Fem-ho fàcil Suport per a la tramitació electrònica. Fem-ho fàcil.

    Fem-ho fàcil és un servei que t’ajuda de manera personalitzada a fer tràmits electrònics amb el teu ajuntament o administració, com ara superar dificultats en l’ús dels sistemes d’identificació i signatura digitals, presentar qualsevol sol·licitud a través d’internet o accedir a notificacions electròniques.

Darrera actualització: 11.02.2021 | 10:33
Darrera actualització: 11.02.2021 | 10:33