NOTA INFORMATIVA EN RELACIÓ A LA PROBLEMÀTICA EN LA RECEPCIÓ DE SENYAL DE TELEVISIÓ (TDT).

Dimarts, 13 de juny de 2017 a les 00:00

Tothom qui tingui problemes amb la recepció de senyal de televisió, ha de trucar de manera urgent (abans del 30 de juny) al servei que el Ministeri d’Energia ha posat a disposició per solucionar aquestes problemàtiques. LLEGA800- telèfon: 900 833 999.

Des de ja fa setmanes, algunes llars dels diversos nuclis del municipi pateixen problemes en la recepció de senyal de TDT (televisió digital terrestre), amb afectacions menors o majors, que van des de talls puntuals de les emissions, a la impossibilitat de veure permanentment alguns canals. Aquest fet afecta a tot l’estat espanyol, doncs és degut al desplegament de la 4G de telefonia mòbil utilitzant la freqüència de 800 Hz que abans només utilitzava el servei de televisió. Això pot produir interferències que comporten la conseqüència de talls en les emissions de TDT.

 

Des de l’ajuntament hem traslladat el problema a la companyia que gestiona les antenes de telecomunicacions, que han descartat que fos una avaria en els repetidors del nostre territori. També ens hem posat en contacte amb el Centre de Telecomunicacions de la Generalitat i amb l’oficina que el Ministerio de Energia del Govern d’Espanya ha posat a disposició per resoldre les reclamacions presentades pels ciutadans.

 

QUÈ HE DE FER SI TINC PROBLEMES EN LA RECEPCIÓ DE SENYAL DE TELEVISIÓ?

 

Trucar de manera urgent al servei que el Ministeri d’Energia ha posat a disposició per solucionar aquestes problemàtiques. És important que es faci ABANS DEL 30 DE JUNY, doncs en aquesta data moltes antenes quedaran fora de garantia, i l’actuació deixarà de ser gratuïta.

 

Després de la trucada, un tècnic vindrà a casa vostra i us col·locarà un filtre a l’antena. Les actuacions tècniques necessàries que hauran de fer els operadors NO TINDRAN CAP COST PER ALS CIUTADANS, de manera que seran gratuïtes (sempre i quan es gestioni la reclamació abans del proper 30 de juny).

LLEGA800 - telèfon: 900 833 999.

https://www.llega800.es

 

En el cas que ja hagueu fet la reclamació, us hagin instal·lat el filtre, però continuï el problema en la recepció de televisió, ens indiquen que cal que torneu a trucar al servei LLEGA800 i indiqueu que el problema persisteix.

El Ministeri és el responsable de garantir que la problemàtica quedi resolta. Per això, qualsevol reclamació s’ha de gestionar a través del número de telèfon o la pàgina web indicades.

 

Al portal web municipal trobareu més informació: www.fonollosa.cat.

Esperem que aquesta nota informativa us sigui d’utilitat, i que ens puguin solucionar la problemàtica amb la màxima celeritat. L’ajuntament ho continuarà vetllant.

 

Salutacions cordials.

 

El Govern municipal.

Darrera actualització: 13.06.2017 | 12:48